Saturday, February 13, 2010

Ekspresi Busana Pengantin


Kebebasan untuk memilih busana dan aksesori pengantin yang paling sempurna terletak di tangan anda, bukannya pada orang lain. Yakinlah dengan kemahuan dan keputusan sendiri.

Tetapi jika anda masih lagi sangsi, antara tips asas serta mudah yang boleh saya usulkan adalah: dapatkan bantuan teman baik yang anda kagumi akan cita rasanya dalam berfesyen apabila membuat pilihan kelak atau mungkin paling senang tempah saja pakaian pengantin daripada butik tempatan pilihan anda. Semestinya pereka fesyen tersebut lebih arif dalam merealisasikan impian anda.

Walau bagaimanapun jika peruntukkan anda terhad, anda boleh mengikuti rekaan dan panduan memilih busana pengantin yang dipaparkan dalam majalah-majalah tempatan dan antarabangsa. Pastikan anda buat pilihan dengan teliti. Antara aspek penting yang perlu dipertimbangkan adalah termasuk pakaian pengantin paling sesuai dengan potongan badan, warna kulit serta kesesuain rekaan dengan konsep majlis perkahwinan yang diadakan. Rekaan seharusnya dapat menyerlahkan lagi personaliti serta gaya anda, agar kelihatan hebat dan luar biasa.

Bagi saya, pencarian pakaian perkahwinan yang paling sempurna adalah suatu pengalaman yang cukup menarik, menyeronokkan dan dapat menimbulkan nostalgia – Enjoy it to the fullest. Apapun perlu diingat pilihan anda ia seharusnya membuat anda tampak cantik bukan sebaliknya.

No comments:

Post a Comment